Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 7 februari 2018

Art Journal Garden

Hallo iedereen,

Vandaag is het mijn toer om iets aan jullie te laten zien.

Heb nog een pagina gemaakt in mijn Art Journal


Dit keer is het thema Garden,


Heb een stempel gebruikt van
Crafter's Companion

en een snijmal ook van hun

 Heb eerst een oude bladzijde uit een boek gescheurd,
Die opgeplakt met Multi medium matte
en daarna ingekleurd omdat die een mooie rand heeft
met alcohol markers van Spectrum Noir
Daarna heb ik de stempels daar ook mee ingekleurd.
Opgeplakt en om schaduw te maken,
heb ik gebruik gemaakt van 



Voor de andere kant heb ik verschillende mallen gebruikt 
 en het resultaat is geworden

"Today is the perfect day
For gardening"
















Veel knutsel plezier
en bedankt om te komen kijken 

Lutgart

Ps, je mag altijd een reactie op ons blog achterlaten 





1 opmerking:

  1. Zoooo mooi zeg; Waar haal je al die inspiratie toch vandaan? Wou dat ik dat ook kon...

    BeantwoordenVerwijderen