Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 11 januari 2018

Kerstactie 2018

Hallo iedereen,

Vandaag laat ik jullie mijn bijdrage zien voor de Kerstactie
waar je nog altijd kunt voor inschrijven.


Ik heb gewerkt met een Card Art mal van Dutch Doobadoo
met daarop het papier van Jpy!Crafts "Christmas Eve"


Hier heb ik een lantaarn gebruik van de Paper Art van Dutch Doobadoo
en zilver gekleurd.
De sneeuwpopjes heb ik zelf gemaakt met 
licht gewicht klei.


Voor dit stukje heb ik een kader (zelf gemaakt) 
goud geschilderd en opgevuld met een 
Kerstroos van Heartfelt en wat takjes.
De kerstbal heb ik ook zelfgemaakt en brons geschilderd.


De "Let it Snow" 
is eentje van de Paper Art van Dutch Doobadoo

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren voor de Kerstactie

Er zijn al hele mooie creatie getoond voor onze Kerstactie
We kijken uit naar nog vele creatie van jullie

Veel knutselplezier 

Lutgart

Gebruikte materialen


Cristmas Eve van Joy!Crafts 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten