Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 5 juni 2017

Under the sea

Hallo iedereen,

Voor je zomerse kaarten heeft cart'n scrap art weer hele leuke stempels.

Het papier dat ik gekozen heb, is Under the sea van joy crafts.





Het achtergrondje heb ik zelf gemaakt met de distress oxides. Op de foto's kan je zien hoe ik dit gedaan heb.
 Hiervoor gebruikte ik de kleuren cracked pistachio, peeled paint en faded jeans.

De stencil is van Dutch Doobadoo, art A5 bubbles3.

De inktjes reageren geweldig op water. Ik heb dan ook water over mijn vel gesprayd.

De stempel texture stamps MM1608 van Marianne Design heb ik gebruikt in combinatie met Perfect Pearls in de kleur mint.



De mal die ik gebruikt heb om mijn achtergrondje te snijden is er eentje van Spellbinders, nl. Laced with love.

Het kadertje simply perfect is van Kaiser craft, Island escape.

Om het geheel af te werken heb ik een oude stempel van Viva Decor gebruikt.

Het woordje "vacation" is van MFT, Magical memories.

Hopelijk hebben jullie weer wat inspiratie opgedaan?


Vele groetjes,
 Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten