Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 21 april 2017

Happy B-Day!

Hallo iedereen,

ondanks het feit dat ik geen valentijnskaartjes maak, bestelde ik me toch de Lawn Fawn Love Letters set.  De set is immers erg veelzijdig.  Je kan er vrij eenvoudige kaartjes mee maken of ze als aanvulling voor andere sets gebruiken.
Ik gebruikte ook voor het eerst mijn nieuwe Zig-Zag Rectangles.




Gebruikte materialen :

  • Lawn Fawn cardstock
  • Design Papier uit het Lawn Fawn paperpad "Perfectly Plaid Rainbow"
  • Lawn Fawn Love Letters set, ingekleurd met copics 
  • Lawn Fawn Stitched Rectangles
  • Lawn Fawn Zig-zag Rectangles
  • Wink-of-Stella glitterpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten