Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 9 november 2016

Kerstster Frozen Forest

Hallo Iedereen,

Stilletjes aan wordt het weeral tijd om leuke spulletjes te verzamelen voor je kerstkaarten. Vandaag laat ik jullie een simpel kaartje zien. Hiervoor heb ik de lijn Frozen Forest van studio light gebruikt.

Wil je een keer een andere vorm dan een vierkante of rechthoekige kaart?
Studio Light heeft dit jaar 2 mallen in de Frozen Forest lijn, een ster en een kerstboom. Ik wil jullie hier een kaartje laten zien met de ster.






Ik heb kraft en zwart cardstock als basis gebruikt.
De randjes zijn aangezet met Gathered Twigs distress inkt.

Je kan soft gloss gel mengen met glitters. Dit heb ik op de voorkant gedaan.
Er zit nl distress glitter dust, vintage platinum en crushed glass glitter van stampendous in de kleuren bronze en steel blue in vermengd. Dit breng je gewoon met een palletmesje aan.

De prentjes zijn afkomstig uit de Frozen Forest lijn Pictures & labels.
Op het diamantje heb ik wink of stella aangebracht.

Op de binnenkant heb ik een stempel van indigo blu gebruikt, vintage frame.
De krans is bewerkt met wow embossing poeder, silent night.
Merry christmas is gestempeld met MFT chocolate brown.
Dit is geponst met een ronde pons van EK 1,1/4 inch.

Op de andere kant zit papier uit een paperpad van de Frozen Forest lijn.
Je hebt hierin een paperpad met effen kleurtjes en eentje met motieven.

De tekst komt van de stempelreeks uit de Frozen Forest lijn.
Dit is bewerkt met zwart embossingpoeder.

Het is een simpele kaart geworden, die snel klaar is. Wat handig is als je er veel moet maken.

Veel knutselplezier,
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten