Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 11 november 2016

Kerst kastje

Vandaag heb ik voor jullie een totaal ander project. Ik pompte een maf kastje dat ik al een hele tijd het liggen en toverde het om tot een kerst kastje. Ik bekleedt gans het kastje met design kerstpapier in traditionele kleuren.
Tip!!!! Kijk in de winkel eens in de soldenbak, daar vind je vaak pareltjes voor dit soort projecten.
Dan ben ik mijn kastje gaan versieren, ik gebruikte typische hobbyspullen zoals designpapier voor een mooi zicht tafereel, stempels die ik inkleuren en uitknipte: de snoepstokken, kerstrozen en kransjes ed. Ik gebruikte ook bloemen van Prima en ik maakte met mijn texturpasta sneeuw.
Maar dan gebruikte ik ook enkel niet zo typische hobby frutsels, nml taartdecoratie en mini kaarsjes deze voorzag ik wel van een extra winters effect door ze wat sneeuw te geven met mijn Gesso.
Zo kwam mijn kastje tot leven...





Groetjes,
Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten