Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 24 oktober 2016

Distress inkt tags

Hoi iedereen,

Onlangs schafte ik mezelf 3 nieuwe kleuren distress inkt aan.
Shabby shutters
tumbled glass
worn lipstick

Groen, blauw, rose, die moeten wel samen gaan.
Maar wat ga ik hier nu mee doen. Ik had niet direct een idee.
Van wit papier heb ik 3 tags gemaakt.



Na een beetje te  rommelen in de doos met stencils, haalde ik de stencil Mini Rosetta van TCW tevoorschijn. Deze heb ik gebruikt voor de eerste tag. Over deze stencil heb ik de kleuren shabby shutters en tumbled glass heen gehaald. Dan heb ik de stencil weggenomen en de kleur worn lipstick gebruikt.

In het hart van de stencil zit een rondje met een bloem. Hierin past de ronde stempel van Rust and Dust van Finnabair. Vervolgens heb ik een stukje papier gekleurd met worn lipstick. Hierop heb ik de vlinder uit dezelfde reeks gestempeld. Uitgeknipt en opgeplakt. De eerste tag is klaar.

Tag 2. Ik ben weer begonnen met shabby shutters en tumbled glass. Welke stencil nu?
Oh ja, Bokeh Fragment van TCW, die is ook heel leuk. Hierover heb ik weer worn lipstick gehaald.
Voor deze tag heb ik de stempels Mystic Garden van HOTP en Bitty Grunge van Tim Holtz gebruikt.

Tag 3. Weer dezelfde handelingen, maar dan nu met een stencil uit set nr 10 mini layering van Tim Holtz. Hier heb ik dan weer de stempels Urban Tapestry en Ledger Script van Tim Holtz gebruikt.

Om het geheel af te maken, ben ik met zwarte inkt over de randen gegaan.

3 Leuke tags, allemaal met dezelfde kleuren distress inkt.

Nu is het weer aan jullie.

Gr Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten