Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 26 september 2016

Magical Dragons

Hallo iedereen

dit weekend ging ik aan de slag met de magical dragons van My favorite things.  Ze zijn enorm leuk om in te kleuren!  Zoals steeds deed ik dit met mijn copics.  Ik maakte 2 kaartjes, dezelfde lay-out, maar andere kleuren.

Ik maakte eerst de achtergrond.  Hiervoor gebruikte ik fluweelpapier, de stitched cloud edges van My favorite things en distress inkt.  Voor de blauwe achtergrond gebruikte ik 'Tumbled glass', voor de roze achtergrond 'Victorian Velvet'.  Ook de kleine wolkjes sneed ik uit fluweelpapier, dit zijn de puffy clouds van My favorite things.

Het leek me wel leuk om het kaartje te voorzien van een wolkenrandje.  Dit soort mal heb ik niet en dan komt de silhouette cameo zeker van pas.  Uiteraard kan je zo'n randje ook snijden met een cricut explore.





 Ik hoop jullie met deze kaartjes te kunnen inspireren.

Creatieve groetjes

Natalie

1 opmerking: