Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 18 september 2016

Lawn Fawn Every Day Pop-ups - verjaardagskaartje

Hallo iedereen,

vandaag heb ik een eerste kaart gemaakt met de nieuwe Lawn Fawn Pop-ups.


Wat kan je daar nu mee hoor ik je afvragen.  Wel ik keek eerst naar het filmpje van Lawn Fawn en was meteen verkocht!  Wat een mogelijkheden!


Zoals ze aanraden in het filmpje deed ik eerst wat voorbereidend werk om makkelijker te kiezen welke pop-up malletjes ik nodig heb bij mijn kaarten.

Ik nummerde ze allemaal en sneed ze dan allemaal uit op een kladblad.  Zo kan ik op voorhand bepalen welke ik ga gebruiken : brede, smalle, hoge, lage  en dan kan je een aantal ook nog omdraaien ook.


trek een potloodlijn in het midden van de kaart en zorg dat de pijltjes gelijk liggen met de potloodlijn.


Gom de potloodlijn uit en ril en plooi de pop-ups en de kaart zoals ze beschrijven in de video van Lawn Fawn. 


Als je het omdraait, heb je nog een aantal extra modelletjes.


Om het mijn eerste keer was, heb ik het behoorlijk simpel gehouden en de kaart gebaseerd op de eerste kaart in het Lawn Fawn filmpje.

Ik heb de voorkant simpel gehouden.




Gebruikte materialen :

  • Lawn Fawn Stitched Tree border
  • Lawn Fawn Everyday pop-ups
  • Lawn Fawn Party Animals
  • Lawn Fawn Perfectly Plaid Fall paperpad.
Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren om ook eens een pop-up kaart te maken.
Creatieve groetjes van Marijke.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten