Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 17 september 2016

Delivery from Heaven

Hallo iedereen,

Ik werk graag met de stansblokken van studio light. Hierbij laat ik je zien dat je niet perse het voorbeeld na moet maken.



Deze watervallen kaart is gemaakt m.b.v. het stansboek somewhere in time.

Als je het achtergrondje van een kaart gebruikt, kan je later de bijhorende prentjes weer voor een andere kaart gebruiken. Op de onderste helft zit wel een volledige kaart.

Wanneer je alle stukjes opgebruikt hebt, uit een vel, blijft er nog wat “afval” over. Hiermee heb ik het strookje waar de waterval achter komt, mee aangekleed.

Op het eerste kaartje zit een stempelafdrukje van Magnolia, Delivery from Heaven.
Dit is ingekleurd met distress markers.
De laatste 2 kaartjes van de waterval heb ik aangekleed met prentjes uit losse vellen van studio light.

Ook heb ik nog een restje papier gebruikt uit een papierblok van Tilda, garden party.

Nog een kantje ter afwerking.

Vele groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten