Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 20 september 2016

A day in may

Hallo iedereen,

Wat lag er weer mooi papier van pion in de winkel.




De tekening op de voorkant van mijn kaart komt van het vel White Blossom.
Dit is een reeks van pion genaamd, A day in May.

De tekening van het vogeltje binnen in mijn kaart komt van het vel birdsong. De achterkant van dit papier heeft bollejtes. Die heb ik gebruikt om de zijkant van mijn kaart aan te kleden.

De randjes zijn aangezet met gathered twigs, distress inkt.

De mal die ik op de voorkant gebruikt heb, is van spelbinders.

De tekeningen zijn zo mooi dat je weinig versiering nodig hebt om een mooie kaart te maken.

Ik vond dat de stempel met de orchideeën van studio light hier wel bij kon.
Deze bloemen heb ik gekleurd met distress inkt.

De teststrook bovenaan aan de binnenkant, komt van het vel Borders.

Het ticketje happy birthday  is een stempel van Whimsy stamps, Treasured Moments Tickets.

De bloem is van scrapberry's.

De swirl die achter de bloem zit is een stans van Joy crafts.

Vele hobbygroetjes,

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten