Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 15 augustus 2016

Mini Album: Prima: Butterfly


Ik heb een mini album voor jullie ter inspiratie. Als ik in de winkel tussen het papier aan het kijken ben, zie ik soms een papierblok waar ik een album moet van maken. 
Tja erg he, dit was zo met dit papierblok:
Butterfly (Jodie Lee) van Prima. Het papier is in oud roze en beige tinten met veel bloemen, vlinders en een soort van elfjes :-) .... kortom te mooi om zomaar zielig in de winkel te laten liggen !!!!

Jullie krijgen van mij een hele reeks foto's van het album, de basis van het album is gemaakt van stevig cardstock, de binding van dit album is genaaid. Er zitten heel wat slapjes en zelfgemaakte enveloppen in zodat er heel erg veel foto's in het album kunnen.











Het merendeel van de embellishments is zelfgemaakt oa met de mallen van Heartfelt Creations. Ik gebruikte ook bloemen van Prima en enkele die ik al heel lang in de kast had liggen zo ook met het kant en lint. Ik pimpte ook nog een heel klein papieren tasje met het papier van de collectie en ook hierin kunnen foto's of een aandenken gestopt worden.

Hopelijk heb ik jullie zin doen krijgen om ook een mini te gaan maken.
Tot binnenkort,
Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten