Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 21 juli 2016

Enjoy the sea and the sunshine

Hallo iedereen,

Onlangs was ik in de winkel en een dame vroeg aan ons de mening over de kleur cardstock die ze zou nemen bij haar designpapier. Zij had keileuk papier uitgekozen. Dat moest ik toch ook hebben.





Het papier is summer crush van Maja Design. Wat een mooie, zachte kleuren.

Ik heb er een kaart mee gemaakt om iemand een fijne vakantie te wensen.

Bij deze reeks zit een leuk vel met prentjes. Zo kan je snel een mooie kaart maken en hoef je niks in te kleuren. Dit vel noemt snapshots.

De stempeltjes die ik gebruikt heb zijn van Viva Decor.
Het touw en anker heb ik ingekleurd met een craft marker.

Bovenaan de kaart die in de pocket zit, heb ik een mal van Spellbinders gebruikt.

De band rond de kaart is versierd met een frame dies van Nellie's Choice, vintasia oval with grid.

Especially for you is een stempeltje van Unique.

Fijne vakantie ,

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten