Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 15 juni 2016

Een vogel volgt zijn gevoel

Hallo iedereen.

Vandaag heb ik weer iets leuk voor jullie in petto.







Dit boekje kan je op veel verschillende manieren gebruiken. Ik heb er een vakantieboekje van gemaakt. Je kan het ook als fotoboekje gebruiken. Als verjaardagskaart heb ik het ook al eens gemaakt. Laat je fantasie maar gaan.

Bij het aankleden van dit boekje heb ik geen designpapier gebruikt. Ik heb mijn papier met inkt en veel stempels en stencils gemaakt. Ja, ja van mijn favoriete merk natuurlijk. Tim Holtz.

Mijn basis is dus wit papier. Ik ben met distress inkt aan de slag gegaan in de kleuren wild honey, moved lawn, salty ocean en gathered twigs.

De stencils die ik gebruikte zijn:
        Typo
        Ringer
        Bricked
        Bubble
        Argyle

Allemaal van Tim Holtz.

Deze stempels van Tim Holtz heb ik gebruikt:
        Urban Tapestry
        City Escape
        Ledger Script

Ik gebruikte ook nog een stempel van Indigo Blu, Ledger Background.
De vlinder is een stempel van Finnabair, Rust & Dust.
De tekst op de voorkant is een houten stempel van Different Colors.
De tekstjes op de kaartjes komen uit de stempelreeks Magical Memories van MFT.
Hiervoor heb ik zwart embossingpoeder gebruikt.

De vlinder heeft de kleur Tibetan Poppy Teal. Dit is een spray van Lindy's starbust.

Zo zie je maar dat je met inkt, stempel en stencils zelf iets kan maken.

Vele groetjes

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten