Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 29 mei 2016

Waving Hello

Hallo iedereen,

Nadat ik me gisteren een deel van de nieuwe Lawn Fawn collectie had aangeschaft, ging ik onmiddellijk aan de slag.




Ik stanste met de Cross Stitched Recantangle 2 in elkaar passende rechthoeken uit.  Hiervoor gebruikte ik aquarel papier.  Die bewerkte ik met distress inkt : Tumbled Glass, Salty Ocean en Mermaid Lagoon.  Ik spoot er ook water op wat ik dan opdepte met keukenpapier.

De Meerminnetjes werden op copic papier gestempeld, ingekleurd met copics en uitstanst met bijgehorende stansjes.  Het zeewier en het koraal stempelde ik met Lawn Fawn inkt, ik stanste ze uit en ze kregen een glossy accent laagje.  De meerminnetjes en het zeepaardje kregen ook nog een glitterlaagje met de wink-of-stella pen.

Ik gebruikte nadien mijn Misti-tool om het tafereeltje op te bouwen en  hier en daar nog visjes, bellen en tekst rechtstreeks op de achtergrond te stempelen.

Om er een schudkaart van te maken, gebruikte ik vervolgens mica papier, een dubbele laag Scotch Foamtape en pareltjes.  Klaar was kees.

Ik hoop dat ik jullie kon inspireren met deze nieuwe "Mermaid For Your" van Lawn Fawn.

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten