Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 5 mei 2016

Take time to celebrate

Hallo iedereen,


vandaag toon ik jullie mijn kaartje dat ik met het flubber-prentje maakte :




Het is een echt mannenkaartje geworden met stoere kleuren en embelishments.  Ik heb Flubbel uitgestanst met een Lawn Fawn stans : stitched squares.
Het designpapier is er eentje dat ik nog ergens vond van My Minds Eye en ik vond dat de groene accenten goed bij de champagne fles pasten!

Zo zie je dat ook de prentjes van Flokje, Floor, Flubber en Flor met accordeon heel handig zijn als je eens niet zo veel tijd hebt om in te kleuren (of het gewoon niet ziet zitten).  Ze zitten met 4 prentjes op 1 vel.  Je kan ze uitknippen of uitstansen, gelijk je zelf wil.


Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren!

Groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten