Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 13 mei 2016

Fun Fold Card

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een schattige stempel van Stampinbella gebruikt. Ja ook één van mijn favoriete stempelmerken . 




Ik wilde deze keer geen gewoon kaartje maken, maar heb een Fun Fold Card gemaakt. Het stempeltje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden en geblend met Zest-It . Het strikje, de schoenen en de bloemetjes heb ik nog met Wink of Stella gekleurd.
Het designpapier is van Lawn Fawn en het pootje binnenin komt van een set van MFT.

Gebruikte materialen:
Stampinbella Marmalade the kitty stuffie
MFT you have my heart
Lawnfawn Let's polka in the dark paper pack
Faber Castell
Zest-It
Wink of Stella Gl.Clear
Cardstock grijs, Vaessen poppy

Nog heel veel knutselplezier.
Groetjes,
Karine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten