Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 15 april 2016

Journaling page: 2016

Deze journaling pagina is ontstaan aan de hand van een foto uit een tijdschrift, veel blijft er van de foto niet over, ik gebruikte enkel de ogen :-)
De achtergrond van de pagina voorzag ik eerst van een laagje met tissue papier van Tim Holtz. Dit is heel dun papier maar de tekening geeft toch al een goed basis voor je pagina, dit is heel handig als je het moeilijk vind om die witte pagina te gaan "vullen".
Hierna bracht ik met een spatel structuurpasta aan, en dan bracht ik kleur aan met behulp van acrylverf en sprays. De foto van de "ogen" had ik reeds opgekleefd maar om dit kleurrijk te houden heb ik er even een papiertje opgelegd.
Als al de verf goed droog was heb ik mijn zwarte Pitt markers genomen om rond de ogen wat doodles aan te brengen en de wenkbrauwen extra zwart te maken. Tot slot nog wat versiering, wat bling steentjes,bloemen, washi tape en de houten 2016.

Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten