Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 27 maart 2016

Bo Bunny Secret Garden voorbeeldjes

Hallo iedereen,

ik kreeg onlangs het nieuwe Bo Bunny Secret Garden papier om mee te werken. Prachtige bloemen en vogelmotiefjes.  Ik maakte er alvast 2 kaartjes mee.  Een vrij eenvoudig kaartje met mooie blauwe korenbloemen en een paars vintage kaartje met een heleboel embelishments.




Ik hoop dat ik jullie alvast kon laten zien hoe mooi het papier is.  Binnenkort volgen er zeker en vast nog andere voorbeeldjes.

Ik wens jullie nog een fijne paaszondag!  En morgen een extra dagje vakantie, wie weet, misschien wel een extra knutseldagje?

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten