Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 28 februari 2016

Tim Holtz vogel tag

Hoi knutselgenootjes,

Ik ben onlangs bij Hilde in de winkel geweest. Wat heb ik weer leuke spulletjes gekocht.
Ik kon de verleiding niet weerstaan en ben direct aan de slag gegaan.



De achtergrond van de tag kleurde ik met distress paint in de volgende kleuren;
bundled sage, frayed burlap en seedles preserves.
De randjes heb ik met mijn vinger bewerkt met de kleur antique bronze.

De stempel met de vogel is van Tim Holtz, urban tapestry. Je stempelt deze op je tag en dekt deze af. Het woord adventure is een stempeltje van My Favorite Things, Magical Memories.
Hier doe je hetzelfde mee. De letters heb ik nog eens extra gekleurd met distress paint seedles preserves. Dit zie je niet zo hard.

Vervolgens stempel je de tekststempel, ledger script, van tim holtz met embossinginkt.
Het embossingpoeder dat ik gebruikt heb is Reindeer Moss Green, van Lindy's Stamp Gang.
Dit is een heel fijn poeder met een glitter in. Fantastisch!

Als laatste ben ik nog zachtjes met een stempel met allemaal stipjes lang de rand gegaan.
Deze is een stempel van Tim Holtz, urban tapestry.
Ik gebruikte hiervoor de kleur seedles preserves in distress paint.

Hopelijk hebben jullie er weer van genoten.

Groetjes

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten