Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 13 februari 2016

Hope your birthday rocks!

Hallo iedereen,

Mijn petekind is binnenkort jarig en speelt in een rockband. Dus wou eens iets echt speciaals.




Ik nam een witte kaart in DCP papier en kleefde daar een stuk zelfklevende aluminiumfolie op van Tim Holtz. Nadien stak ik dit in een embossing folder, hier met muzieknoten, en draaide ik 'm door de embossingmachine.
Dan nam ik verschillende kleuren alcoholinkt en bracht deze aan op de aluminiumfolie.

De gitaar en de tekst heb ik sparkling en gestempeld op nog een restje dat ik had van de gelliplate.
Het is dan opgekleefd met foamtape. gemat op zwarte cardstock.


Gebruikte materialen
  • zelfklevende aluminiumfolie van Tim Holtz
  • Alcoholinkt, kleuren: Pool, Eggplant en Stream.
  • Embossingmal met muzieknoten
  • foamtape
  • zwarte en witte cardstock.

Ik hoop dat het jullie aanzet om dit ook eens te proberen, het geeft echt een cool effect op die manier.

Groetjes,
Chantal

1 opmerking: