Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 27 december 2015

Flor Glitter gel tag

Hoi iedereen,

Het volgende kaartje van mij hebben jullie gezien op de kersthappening.


Hier kreeg ik de vraag hoe heb je de achtergrond gemaakt. Stond ik daar even met mijn mond vol tanden. Ik ben namelijk heel slecht in het onthouden van merken. Bij deze wil ik het goed maken.

Allereerst heb ik de achtergrond gekleurd met distress inkt in de volgende kleuren, dusty concord en crushed olive.

De sterren zijn er met distress inkt, dusty concord op gestempeld.
Dit is een stempel van Art stamp : reach for the stars, uit de reeks van Birgit Koopsen.

Vervolgens heb ik gebruik gemaakt van de glass bead glitter gel van faber castell. Deze heb ik uitgesmeerd met een stencil van memory box, rings and puddles.

Het stempeltje van Flor is ingekleurd met de distress markers.
Deze reeks is toch zo leuk!


Hopelijk heb ik jullie weer op creatieve ideeën gebracht.

Groetjes van Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten