Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 29 november 2015

Kerst met de Crazy Birds

Vandaag was best een grijze dag, reeds vroeg donker en vandaar dat ik die een beetje kom opfleuren. Met wat vrolijke gekheid met de Crazy Birds!!!
Dit zijn super toffe stempels van Tim Holtz en met de accessoires maak je met de birds een kaartje voor elke gelegenheid dus natuurlijk ook voor kerst.
Ik gebruikte 1 van de birds samen met de kerstmuts, het geschenk en 2 keer de snoepstok. Dit alles kleurde ik in met mijn Copic Markers en met de bijpassende mallen is het super makkelijk alles netjes uit te snijden. Ook de rozet links bovenaan de kaart is gemaakt met behulp van een Tim Holtz mal.
Het papier dat ik gebruikte zijn restjes van papier van enkele jaren geleden ….ook het oude papier moet (spijtig genoeg) ooit opgebruikt worden.

Verder wens ik jullie nog een hele fijne zondag avond,
Groetjes Peggy

1 opmerking: