Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 15 juli 2015

Journaling woensdag: Crazy birds

 Het is weer Journaling woensdag !!!
Doen jullie allemaal mee? Laat zeker jullie werk zijn op onze FB pagina, ik ben alvast heel benieuwd.
Ik heb voor jullie weer een pagina met de Crazy Birds van Tim Holtz, ze zijn zo super tof om mee te werken. Ik heb die gekke vogels ingekleurd met Copic Markers en wat extra details aangebracht met een fijne zwarte Pitt marker en een witte gel pen.
De achtergrond van mijn pagina is gemaakt van design papier, ook het sentiment komt gewoon van een overschot design papier dat ik nog had. De blauwe dotjes zijn gemaakt met een stencil van Tim Holtz en met blauwe inkt, de witte dots zijn met dezelfde stencil gemaakt maar dan met Whipped Spackle zodat mijn pagina wat textuur kreeg.
De hartjes heb ik uit de losse hand getekend op card stock, uitgeknipt en dan kregen ze enkele lagen geel embossig poeder over zich, zodat ze glanzend en wat dikker werden.
Tot slot bracht ik met een fijne Pitt marker nog wat doodels aan op de hartjes en rond het sentiment.

Tot volgende woensdag,
Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten