Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 1 juli 2015

Journaling woensdag: Crazy Birds

Deze maand is woensdag niet zomaar woensdag maar Journaling woensdag, heel de maand laat ik jullie op woensdag een pagina uit mijn Journling book zien.
Hopelijk doen jullie heel wat inspiratie op !! Vandaag dus de eerst in het rijtje, een pagina met de Crazy Birds van Tim Holtz.
De achtergrond van deze pagina is gemaakt met tissue papier van Tim Holtz, ik kleefde deze op met mat medium en ook bovenop bracht ik een laagje aan. De bovenste laag dient als "primer" voor mijn gelatos die ik er nog op aanbreng, zo blenden deze makkelijker
Aan de linker kant van de pagina bracht ik textuur aan met Whipped Spackle, als dit goed droog was bracht ik kleur aan, en dat deed ik zoals ik al zei met Gelatos.

De glitters op de pagina zijn van Stampendous (crushed glas glitter)en ook deze kleven vast met de hulp van mat medium. Rondom de pagina heb ik heel wat doodles aangebracht: dit zijn los uit de hand gemaakte krabbels: stippellijn, kruisjes, crikels etc. Dat deed ik met een gouden pitt marker.

Tot volgende woensdag,
Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten