Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 8 april 2015

Mixed Media Tag

Vandaag heb ik een tag voor jullie. De basis was gewoon wit cardstock dat met gelaten een kleurtje kreeg. De leuke cirkels op de achtergrond stempelde ik met de super mooie stempelset van Limor Webber voor Indigoblu. De klok is jullie alvast bekend, die is van Tim Holtz, de bloemen zijn WOC maar ook bij Hilde te koop en de metalen embelishments zijn van Scrap Unlimited.
De letters heb ik met de hand getekend en uitgeknipt en met foam op de tag aangebracht zo kreeg ik wat extra dimensie in mijn project.
Een tag die eenvoudig te maken is en snel klaar is, gaan jullie ook aan de slag?

Groetjes Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten