Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 17 maart 2015

Paasinspiratie

Ook ik draag graag mijn steentje bij in ons thema van deze maand: Paasinspiratie.

Ik geef eerlijk toe dat ik kaarten voor Pasen heel moeilijk vind, maar ik ben toch op zoek gegaan naar leuke spullen hiervoor. Ik kwam tot een leuk en fleurig kaartje met een stempel die heel binnenkort beschikbaar gaat zijn in de winkel. Het papier is reeds op voorraad. Door deze kaart te maken met een andere stempel heb je heel snel een leuke lente kaart.


Blijf regelmatig ons blog bezoeken deze maand voor nog meer inspiratie voor Pasen.

Els

2 opmerkingen: