Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 9 maart 2015

Paas inspiratie


Hallo iedereen,

vandaag is het mijn beurt om jullie wat te inspireren voor  Pasen.  Ik maak niet echt kaartjes voor Pasen, behalve voor mijn schoonzus waar we jaar na jaar met heel de familie zijn uitgenodigd om onze schoonouders, die al niet meer van de jongsten zijn, te ontlasten.  Het is dan altijd supergezellig om met mijn schoonfamilie samen te zijn.

Dus als appreciatie neem ik dan een bloemetje en een kaartje mee!




Gebruikte materialen:
Cardstock : American Crafts
Design papier : Studio Light paperpad
Stempel : Wild Rose Studio ingekleurd met copics
Spellbinders Circle Nestabilities
Spellbinders Ribbon Tag
Memory Box Swirl stans
Wild Orchid Crafts bloemetjes
Vlinderpons van Kars

Meeldraadjes, veertjes, plakparels en lint uit eigen voorraad
Tekst uitgeprint met Word (bij gebrek aan paasstempels).

Binnenin : Spellbinders Label 11

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten