Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 20 januari 2015

Mixed Media Canvas : Cart'nScrapArt

Tijdens de vrije crop in december maakte ik deze canvas. De foto werd genomen met de kerst happening: Hilde en het DT met kerstmutsen en natuurlijk druk aan het smullen !!
Sommigen van jullie zagen dit canvas tot stand komen maar ik begon met de canvas te voorzien van een laag gesso. Vervolgens ging ik al mijn frutsels op het canvas schikken, eens tevreden kleefde ik alles vast met een glue gun. Al mijn frutsels haden een andere kleur, beige, fel groen, roze, geel ….alles werd wit gemaakt met gesso, enkele lagen gesso zelfs !!
Daarna ging ik aan de slag met de kleur, hiervoor gebruikt ik deze keer de Aqua tints van Spectrul Noir. Dit zijn flesjes met waterverf waarvan de mogelijkheden enorm zijn en heel makkelijk om te verwerken. Eens tevreden van het kleur resultaat heb ik de foto vast gekleefd …..en klaar was mijn canvas!!!

Groetjes ,
Peggy

1 opmerking: