Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 24 december 2014

Kerstknuffels

Dag allemaal

het is vandaag alweer 24 december, kerstavond.  Voor mij wordt het vanavond een rustig avondje, het grote feest is voor morgen gepland.  Misschien dat ik nog wel achter mijn hobbytafel kruip! 

Het was voor mij een ontzettend tof jaar.  Toegelaten worden tot zo'n  geweldig design team gebeurt uiteraard niet vaak.  Met dit kaartje wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve commentaar, zowel op het blog, op facebook, als in levende lijve in de winkel.  In het bijzonder wil ik het Hilde en het ganse Design Team bedanken voor dit hobbyjaar!  Voor iedereen een dikke kerstknuffel!


Voor dit kaartje gebruikte ik volgende materialen:
  • Design Papier: Kaisercraft (Christmas carol)
  • Tekststempel: Joy! crafts (Vrolijk Kerstfeest 6410/0117)
  • Postkaart: Joy! crafts (6410/0113)
  • mallen:
    • Joy! crafts (6002/0358)
    • Creative expressions: Classic Poinsettia en Filigree Poinsettia
  • donkerrood embossingpoeder
  • Stempel: Gorjuss
  • brad: Scrapberry's
Ik wens jullie allemaal nog een fijne kerst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten