Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 16 augustus 2014

Product in de kijker - augustus - uitwerking 3

Dag iedereen,

Vandaag toon ik jullie mijn uitwerking met een Cottage Cutz mal : Sweet Flourish. Als product van de maand, staan de hele maand augustus de Cottage Cutz mallen in de winkel immers aan -20%. (zolang de voorraad strekt)  Dit is bovenop de klantenkorting van 5% (d.m.v. een kassa-puntensysteem) die jullie altijd krijgen!

- klik op de foto om 'm te vergroten -

Ik gebruikte het mooie papier van Maja Design : Vintage Spring Basics met zachte en romantische kleurtjes.
Verder gebruikte ik ook een mini-doily van Cheery Lynn achter de tekststempel van Aud Design.
De speciale vlinder is gemaakt met een Cheery Lynn mal.  Het is er eentje uit de embellishment-workshop van september.  Wat plakparels en een kantje maken het geheel af.




Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren met dit kaartje.
Creatieve groetjes van Marijke.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten