Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 31 juli 2014

Na regen komt zonneschijn

Hallo iedereen

Op het einde van deze eerste zomervakantie-maand mag ik jullie mijn creatie tonen.
Ik maakte een kaartje om iemand wat op te vrolijken.  Ik koos bij de nieuwe Paper Nest Dolls stempels "Rainy Day Ellie" uit.  (Soms hier in België net wat TE toepasselijk.)



Ik kleurde met copics voor het eerst op het nieuwe papier dat nu verkrijgbaar is in de winkel : Neenah Classic Crest. En het beviel me prima.  Het is overigens niet zo spierwit als het PCP papier en ook in de printer ging het prima (de tekst is gewoon met Word gemaakt en geprint).

Het design papier komt uit een paperpad van Bo Bunny : Primrose, met heerlijke kleurencominaties : roze, zachtgroen en bruin.  Ook de vlinder op de kaart, komt uit het paperpad, gewoon uitgeknipt uit een pagina vol met vlinders.  Als cardstock koos ik wel een donkerroze kleur van American Crafts.  Dit vond ik beter gaan dan een roze of groene cardstock.

Het takje en het hoekje zijn uitgestanst met een Joy!Crafts stans : Bille's Flourishes en het hoekje 6003/0015. Het parelhartje en de roosjes komen van Wild Orchid Crafts. Verder gebruikte ik Spellbinders Nestabilities om de stempel en de tekst uit te stansen en te matten.
Enkele plakparels en meeldraden maken het geheel af.

Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren met dit kaartje en al haar materialen!
Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten