Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 25 juli 2014

Heartfelt creations - Celebrate the Journey Collection

Ik mag weer een bijdrage leveren voor ons blog.

Ik ben uiteraard weer aan de slag gegaan met mijn favoriete merk, Heartfelt creations.

Ik heb een drieluik kaart gemaakt. Met een van mijn favoriete collecties "Celebrate the Journey". Super fijne stempels en mallen, terug te vinden in onze webwinkel. Ik heb voor deze kaart ook een mal gebruikt uit de "once upon a time" collectie. Ze hebben voor deze mal in verschillende collecties  stempels uitgebracht, wat heel fijn is, want zo wordt de mal een stuk veelzijdiger in gebruik.

Een mannekaart is altijd moeilijk, maar met deze collectie gaat het als vanzelf. Ik vond het leuk om een keer een drieluik te maken die ik zag op het blog van Heartfelt Creations zelf. Een heel mooi blog met prachtige voorbeelden, waar ik vaak naartoe ga om inspiratie te zoeken.



Ondanks dat ik altijd veel problemen heb met een mannekaart, ben ik van dit exemplaar heel tevreden. Hopelijk is de ontvanger dat ook.




1 opmerking:

  1. Els
    Inderdaad is heel moeilijk om een mannenkaart te maken
    Ik vind het prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen