Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 20 april 2014

Product in de kijker - uitwerking 4 - April





Vandaag mijn uitwerking van het product in de kijker : de randmallen van X-cut deze maand in promotie voor 19,95 €
En alhoewel dit mallen zijn die je normaal gebruikt om een randje aan je kaart of lay-out toe te voegen heb ik ze helemaal anders gebruikt. Ik heb de gestanste vorm enkele malen gedraaid en vastgezet op mijn kaart en met de zelfgemaakte pijltjes lijkt het een echt pijl …met een twist dan :-)
Verder zie je op mijn kaart een hart uit kurk, dit is "papier" ….beter kurk van DCWV en heel makkelijk bewerkbaar. Je kan het scheuren, knippen, je mallen gebruiken en het is zelfklevend !!! 
Het papier dat ik gebruikte is van Authentique "Flourish" collectie.
Verder natuurlijk weer Gesso gebruikt en Sprays van Tattered Angels.
Tot slot nog een foto met zijzicht op mijn krullend "border malleke"
Al de materialen zijn te koop bij Hilde, heb je nog vragen, laat je het maar horen.

Grtjs Peggy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten