Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 15 februari 2014

Product in de kijker - uitwerking 3 - februari


Hallo iedereen,

vandaag toon ik jullie mijn uitwerking met het product in de kijker van februari : een combinatie van een Xcut Die en een Urban Stamp.  Deze maand is deze set te verkrijgen aan de spotprijs van €15 (voor beiden samen!).




Ik maakte een kaartje voor Valentijn.  Ik koos voor een niet traditionele valentijn-kleur voor mijn kaartje : namelijk blauw.  Ik hield het voor de rest vrij simpel omdat het toch voor een man is ;-)

Voor de voorkant, stempelde ik eerst het hart met blauwe versafine en daarna stanste ik het hart uit.  Tenslotte heb ik het nog een glanzend laagje gegeven met Pearl Glimmermist van Tattered Angels.
Aan de achterkant heb ik enkel de stans gebruikt, maar dan in combinatie met design papier.  Een ander maar ook mooi effect.  Ook hier gebruikte ik een laagje glimmermist.  Helaas is de glimmer niet te zien op de foto's.   Daarom zal het kaartje ook te bekijken zijn in de winkel in Emblem.





Design Papier :  Maja Design; Spring Basics
Bazill Cardstock
EK success rand pons
Blauwe Versafine inkt.
Joy!Crafts stempels (voorkant)
Pearl Glimmermist van Tattered Angels
Tim Holtz stempel (binnenkant)
Hartjes van Wild Orchid Crafts en binnenin een hartje van Scrap-Unlimited.

Zo goed als alle gebruikte materialen zijn verkrijgbaar of bestelbaar in de winkel.
Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten