Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 10 januari 2014

Product in de kijker - uitwerking 2 - januari


 

Dag iedereen,
Vandaag is het mijn beurt om mijn creatie te tonen met de vlinder postkaart stempel van Joy! crafts.


Ik heb gekozen om deze te combineren met kraft en zwart papier en hem zodoende een iets stoerder uiterlijk te geven, wat hem geschikt maakt om naar een man te sturen. Het achtergrond papier is van Joy! en heb ik bewerkt met stempels van Joy!, ook de jute en de gebruikte stansjes en tekststempel zijn van Joy! Kortom een kaart volledig gemaakt met materialen van Joy! crafts, en dus allemaal te verkrijgen en/of te bestellen in de winkel. De poststempels heb ik eerst op kraft afgedrukt en daarna uitgeknipt en verhoogd aangebracht met foampjes.
Zoals jullie van mij gewend zijn, is de stempel ingekleurd met distress inkten. Ik heb de postkaart ook 'afgestempeld' zodat het lijkt of hij per post verstuurd werd. Uit mijn persoonlijke voorraad een stukje gaas gebruikt voor achter de stempel.

De vlinderstempel is nog steeds in promotie tot het einde van deze maand. Volgende maand plaatsen we een ander product in de kijker op onze blog!
 
groetjes,
Veerle
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten