Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 26 december 2013

Be the Best

Hallo iedereen,


toen ik de vorige keer aan het snuisteren was bij het papier in de winkel, viel mijn oog op een prachtig velletje dubbelzijdig papier van My Mind's Eye uit de Follow Your Heart "Be Amazing" Collectie  : "Be the Best".



En onmiddellijk had ik een eenvoudige mannenkaart in mijn hoofd!
Verder zorgde ik voor een bruin vel cardstock, een geel vel cardstock en een vel Kraft cardstock van Joy!Crafts (een echt basispapier dat niet in je voorraad mag ontbreken ;-) )

Ik voegde nog enkele details toe en dit is het resultaat :

- voorkant -

- binnenkant -

- achterkant -


Ik gebruikte verder :
Een Cheery Lynn stans : een Italian Flourish Tiny Doily
Een Whimsy verjaardagsstempel (Party Mini Letter Seals) en een ronde pons
Noor! tekststempels (6410/0021)
Een Joy! (blauwe) ovale stans (6002/0258)
Wat washi tape uit mijn doos.

Het papier is nog steeds verkrijgbaar in de winkel en alle gebruikte stansen en stempels zijn verkrijgbaar of bestelbaar in de winkel!
De rest van het design papier (ik gebruikte slechts een half vel) is zo lekker basic (ruitjes) en zeker nog bruikbaar voor een volgende mannenkaart!!!

Groetjes,
Marijke.


- gebruikte materialen -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten