Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 6 november 2013

Kerstevent voorbeeld





Hallo iedereen,

vandaag toon ik jullie nog een projectje dat jullie tijdens ons Kerstevent op 23 november kunnen maken. Het werd een doosje om 5 Merci chocoladereepjes in te steken.  Ik werkte ze zo af dat ze als naamkaartjes kunnen dienen op het kerstdiner.  Ze kunnen dan op het bord gelegd worden en de chocolaatjes kunnen bij de koffie worden opgegeten.  Maar je kan natuurlijk alle kanten uit met dit doosje.  Het kan als klein kadootje dienst doen, of zelfs als kerstkaartje als je eventueel de achterkant nog extra versiert.  Aan jullie de keuze.

- klik op de foto om 'm te vergroten -

- klik op de foto om 'm te vergroten -
Ik begeleid jullie graag als jullie dit doosje wensen te maken!
Ik gebruikte het Prima design papier om het doosje af te werken, een randpons, een Joy! stansje, een Spellbinders stansje, een ticket digistamp, een lintje en enkele plakletters uit mijn eigen voorraad.

Groetjes,
Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten