Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 13 november 2013

Kerstevent voorbeeld


Dag lieve lezers,

vandaag laat ik jullie nog een projectje zien dat jullie kunnen maken op het Kerstevent.
Het is een soort easelkaart met daarop een pochetje waar je menukaartjes in kan insteken (in de vorm van labeltjes).  Het geheel kan je dan op tafel zetten tijdens het kerstmenu.
Ik heb het mooie en frisse Prima design papier gebruikt, samen met de ijskristallen stansen van Joy!
Er komt heel wat meetwerk en plooiwerk aan te pas, maar ik zal jullie graag bijstaan als jullie deze tafelmenu willen maken op het kerstevent.

- Je kan op de foto's klikken om ze te vergroten -





Voor de lettertjes gebruikte ik wel mijn persoonlijke Whimsy stempels (scrabble lettertjes).  Deze zijn nog te bestellen in de winkel.  Handig is daarbij een bijpassende pons, vierkant of scalloped.  Ik heb een vierkanten en heb dan nog alle randjes afgerond met een afrondpons.  Deze stempels zijn helaas niet beschikbaar tijdens de workshop, je kan er altijd eigen lettertjes op plakken (stickers of chipboard alphabet, digistamps, thickers, ...).

De ticket digistempel kunnen we wel voor je afdrukken tijdens de workshop  Ook kan je extra Joy! Kraft vellen (A4) kopen tijdens het event.  Deze heb ik al basis van de easelkaart gebruikt omdat het kraft papier erg stevig is, maar dit kan altijd vervangen worden door gewone cardstock die in de pakketten zit.  Ik vind dit kraft papier ook uitermate geschikt om tekst digistempels op af te drukken !

Voor de menuutjes zelf gebruikte ik gewoon mijn printer, een randpons en wat distressinkt.

Groetjes en misschien tot op het kerstevent!
Marijke.

2 opmerkingen: