Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 19 september 2013

kleine dame

Deze week is het mijn beurt om jullie iets te tonen. Een tijdje geleden heb ik jullie een jongenskaart laten zien met een van de nieuwe Whimsy stempels die onderweg zijn naar de winkel. Hiervan heb ik ook een meisjes versie gemaakt, want ook de kleine dames verdienen onze aandacht toch? Ik heb hier papier van Fabscrap gebruikt dat in de winkel te vinden is uiteraard. Zoals meestal gekleurd met mijn copic's en mallen gebruikt van magnolia en spellbinders. Al de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts, ook hiervan is een groot assortiment in de winkel.



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig en lief kaartje....

    Groetjes Sabrina Vantyghem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart is het wel en mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze stempel is echt 1 van mijn favorieten! Heel erg mooi kaartje els
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schattig kaartje..idd een mooi stempeltje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaai Els, zeer zeer mooi gedaan hoor! Een prachtig resultaat.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen