Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 1 juni 2013

X-mas in July : zesde uitgewerkte voorbeeld

 
Goedemorgen iedereen,
 
Hier ben ik weer om jullie het volgende project voor te stellen dat gemaakt is met het pakket voor ons X-mas in July event. Deze keer toon ik jullie een gepimpt craft-tasje dat ikzelf in elkaar gestoken heb.
 
de ene kant :
 
detail van de gebruikte materialen : ik heb weer gebruikt gemaakt van de tab-pons die ik ook eerder op mijn kaart al liet zien , verder de prachtige frosty border van memory box, Martha Stewart pons voor het ijskristal, magnolia stempel, leuk kerstlint,.....
 
 
en de andere kant met ook allerlei lintjes en fibres aan de handvatjes:
 
en de details van deze kant : alweer de Martha Stewart pons, leuek nestabilities, swirls, mangolia ticket stempel, hekje stempel,..... met wat stickles krijgt het geheel nog wat meer bling en krijgt het nog meer kerstsfeer....
 

Zo dat was het weer. Over een paar dagen het volgende project weer!
groetjes
Veerle

1 opmerking:

  1. Ik word hier steeds blijer van. Straks ga ik nog aftellen zoals vroeger wanneer de sint ging komen.

    BeantwoordenVerwijderen