Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 10 mei 2013

spiegeltje spiegeltje.....

Dag iedereen!


Deze maand kregen Do en ik hetzelfde materiaal om mee aan de slag te gaan en we maakten er allebei iets totaal anders van :-)

We kregen een half vel magnolia papier "a little Yummy for your tummy - blueberry dot" en " a little Yummy for your tummy - Blackberry" en verder 2 halve vellen cardstock in bijhorende kleuren (één donker en één licht). daarbij ook nog een stukje lint en 2 bloemetjes. Uiteraard alles te verkrijgen in de winkel!

Dit is de uitwerking van Do, met superschattige kattenfoto's :




en dit is mijn uitwerking : ik heb eens gekozen voor een andere vorm van kaart, gemaakt adhv een nestability. De tekststempel is van Whimsee, binnenkort te verkrijgen in de winkel! (als je bepaalde stempels zoekt van dit merk, geef dit even door, dan worden ze mee besteld). Ingekleurd met distressinkten.

 
 en rechtstaand geeft dit deze foto :
 
 
En dan dames, wou ik mijn bureau opruimen en stelde vast dat ik nog zoveel materiaal over had van mijn pakketje (qua papier dan) dat ik nog maar een kaart gemaakt heb met dezelfde papiertjes en zelfde stempel. De bloemen heb ik uit mijn eigen voorraad genomen, die zijn van wild orchid crafts en allemaal te bestellen via de winkel. Het hoekje rechts boven is van Joy!, ook beschikbaar in de winkel en de swirls zijn ook van Joy!. Tekstempel is wederom van Whimsee, van de zelfde set als de andere die ik gebruikte. Te bestellen via de winkel! De borderstans is een doohickey van Magnolia, ook verkrijgbaar via de winkel. De blaadjes zijn geponst en ge-embost met een ponsenset van Nellie Snellen.
Afdrukje ingekleurd met distress, stickels en twinkling H2O.
 
 
Later deze maand komen Els en Marijke met hun uitwerkingen met hun materiaalpakketje. Eveneens Magnolia papier, maar totaal andere kleuren, en dus een totaal andere sfeer.

 
groetjes
Veerle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten