Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 5 december 2012

Aftellen naar Kerst 4

Hallo iedereen,


Ook ik lever mijn bijdrage voor de "Aftellen naar Kerst" reeks. :-)
Mijn eerste bijdrage is een easel-kaart. De meesten zullen dit principe wel kennen, en toch moet ik bekennen dat het mijn eerste easel-kaart is. Ik heb gekozen voor een kaart in a-typische kerstkleuren. Het is zelfs een eerder romantische kaart geworden :-) in zeemzoeterige kleuren. Hopelijk bevalt het jullie. De foto's zijn niet allemaal van super kwaliteit, omdat ze 's avonds bij kunstlicht genomen zijn. Mijn excuses daarvoor.

  mijn CS is 13.5x27cm. Dit heb ik in het midden gevouwen, en dan nog eens inhet midden

Bevestig een extra stuk cardstock van 13.5x13.5cm zoals op bovenstaande foto's 


 Zo zie je hoe de kaart kantelt en in de rechtopstaande positie zal staan
 Kleed het geheel aan met passend design papier



 Breng een mooie quote aan en gebruik wat laagjes om de kaart aan te kleden. Ik heb de randjes van de uitgestanste quote met inkt aangezet om beter te laten uitkomen....
 Versier met een stempelafdrukje, bloemen, parels, lint,....Het is belangrijk dat je op het onderste deel iets hoog hebt zitten die het rechtopstaande gedeelte tegenhoudt.

detail van de quote

En dit is dan het eindresultaat!
gebruikte materialen :
- stempel magnolia : "tilda & edwin on ice" uit de newyear collectie 2008
- bloemen : WOC
- kleefparels, 2 sierbrads : eigen voorraad
- borderpons Martha Steward
- tekststempel : stamping up
- takjespons : MarthaSteward
- afdrukje ingekleurd met distress inkten, stickles en details aangebracht met witte pen
- papier : Wild Rose : 'Vintage Rose'
Veel plezier!
groetjes,
Veerle

1 opmerking:

  1. prachtig kaartje Veerle, de a-typische kleuren maakt het juist speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen