Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 4 oktober 2012

Veel te laat, maar toch...

Na de geweldig slechte service van B-post deze week ben ik in allerijl nog in de auto gesprongen deze namiddag om mijn stempels dan maar zelf in de winkel te gaan halen. De stempels zijn vorige donderdag in de postbus gegaan maar hebben hun weg naar hier nog niet gevonden. Ik vraag mij af of de postbode misschien verloren gereden is? Bizar, want mijn rekeningen zaten heel de week wel netjes in de bus. Ach ja, vandaar dat ik dus veel te laat het workshop project kan tonen voor vrijdagavond 5 oktober. Omwille van deze vertraging kan u uitzonderlijk tot vrijdagmiddag 14u alsnog inschrijven voor deze workshop op dit e-mail adres: cartnscrapart@hotmail.be. Het was een lange avond, maar mijn project is dan toch af geraakt. Het is niet zo goed zichtbaar op de foto maar deze pompoen is een mandje waar je iets lekker of decoratie in kan stoppen. Hopelijk zie ik jullie morgen, u kan deelnemen voor de prijs van €11,00.

 

Nog een fijne avond iedereen en alvast ook een creatief weekend gewenst!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor ! En post die dingen zoekt maakt, je bent niet de enige die daar last van heeft ! Succes met de workshop, ik moet passen deze keer, ook al ziet het er super uit !! Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gemaakt Els, en mooi gekleurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen