Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 11 augustus 2012

Zaterdag : Creatables - kaart 1

Hallo iedereen,


Hier ben ik weer met een nieuwe kaart. Deze keer een iets oudere magnolia stempel gebruikt. De magnolia stempels vind je hier in de shop. Ik heb 2 linten door de mal geregen en de magnolia hierop laten "zitten".
(klik op de kaart voor vergroting)

Ik heb een creatables van Marianne Design gebruikt. (klik) Als je hem voor't eerst ziet, denk je "wat moet ik daarmee aanvangen?". Daarom ben ik ermee aan de slag gegaan en ik zal jullie tonen hoe veelzijdig deze mal is en wat je er allemaal mee kan aanvangen.

Voor de eerste kaart heb ik de grote cirkel gestanst en ge-embost. Hij snijdt prachtig en de embossing is heel duidelijk. Ik heb een detail foto genomen. De boogjes worden ge-embost en ook op de middenste cirkel wordt een stapje ge-embost.


Zoals altijd is heb ik mijn afdrukje ingekleurd met distressinkt, en afgewerkt met stickels en de witte inkessential pen.
 

Verder is de kaart afgewerkt met bloemen, meeldraden, takjes gemaakt met een pons, pins, lint, een tekstcirkel en een vlinder waarvan het lijfje met kleefparels afgewerkt is.
Het papier is alweer van het superleuke Papermania : "Capsule Collection".

Ik kom gauw terug met andere uitwerkingen van deze mal!

groetjes,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten